tirsdag den 12. februar 2013

Cupcake tuesday - uden kager

Denne uges cupcakes tuesday bliver uden kager fordi jeg er gået på sukker detox. Ja, I hørte rigtig - jeg er på sukker-detox.



Som jeg tidligere har nævnt i ældre indlæg, så har jeg problemer med vægten, og har kæmpet med det i et stykke tid - og det gøre det jo ikke bedre at man har en meget sød tand der elsker, og jeg mener elsker, kager og chokolade. Og når jeg først går igang, så er det sgu svært at stoppe. Nu skal den sødetand tæmmes - ikke væk, men bare tæmmes, så det er mig der styre den og ikke omvendt.
Så efter inspiration fra Karoline med K, så skal det være nok - de næste 14 dage er jeg på sukker detox - det vil sige intet sukker what so ever. Planen for detoxen har jeg fra ovenstående bog.
Nemt kommer det sgu ikke til at blive - det værst er nok at jeg ikke må få frugt den første uge.
Den første dag er heldigvis gået godt - men wish my luck, der er stadigvæk 13 dage igen.

This is a Cupcake Tuesday without cake. I am struggling with losing weight, and it not easy when you have a sweet tooth, I just love cake and chocolate - when I first get started, it is bloody hard to stop.
So inpirede by Karoline with a K, I have started on a sugar detox - no suger what so ever for 2 weeks.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...