onsdag den 6. februar 2013

Tapet

Billede lånt fra tapethuset.dk (meget bedre kvalitet på deres hjemmeside)

Jeg er blevet bedt om at lave en anmeldelse af hjemmeside Tapethuset.dk som også har en fysiks butik i Aarhus. Butikken har Danmarks største udvalg af kvalitets tapeter og har mere end 300 tapetbøger. Med deres store udvalg er det svært ikke at finde noget man kan lide.

Jeg faldet med det samme over deres fototapet, som dette på ovenstående billlede. Dette ville være så fedt på væggen over vores seng - må se om jeg kan få manden med på ideen. Ellers tror jeg godt jeg kan få ham med på ide'en  med dette her fra Ferm Living.


Og jeg har en lille pige der ville elske at få dette her op på sit værelse.  Samme lille pige har et træbord og stole fra Ikea, der virkelig trænger til en makeover. Jeg har planere om at male det, men overvejer nu om jeg også skal beklæde bordpladen med tapet. Tror bare det bliver svært at vælge, da der er så mange fede valgmuligheder. 


Men dette her fra Eijfinger Pip kunne virkelig være en god mulighed. 

Står I og mangler tapet, og har I bare brug for lidt inspiration, så er tapethuset.dk bestemt et besøg værd. 


________________________

My recommedation of a danish shop selling wallpaper.

Dette er et sponseret indlæg, men meningerne og holdningerne
 er helt mine egne. Se mere under min reklamepoltik. 


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er helt vild med foto tapet. Jeg har en drøm om at få det på en af mine køkken vægge :)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...