mandag den 4. februar 2013

3 Ting



Top lækker fastelavnsboller fra Penny Lane / Top nice "Fasterlavnsboller from local Penny Lane


Fransk sodavand / French lemonade


Grydebrød - det mest svampet brød med den sprødste skorpe jeg noglesinde har bagt.  Jeg har brugt opskriften fra Badut. Og det er bestemt ikke sidste gang jeg bager det brød - gud hvor var det bare godt. Og så fik jeg brugt min nye gryde fra Le Creuset.

No-knead bread - the most moist bread with a crunch crust I have ever baked. Certainly not the last time I bake this bread - I',m telling you it was good.

1 kommentar:

A + K = ♥ sagde ...

Øj, jeg skál altså smage dem fra PennyLane. Stod og beundrede dem sidst, men endte med hindbærsnitter - men de ser så lækre ud - mmh.

- Anne

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...