torsdag den 30. juni 2011

Torsdags to-do

Jeg har besluttede at tilslutte mig Westmose's udfordring som I kan læse mere om her. Har du lyst til at være med kan du tilmelde dig her.

Her kommer min torsdags to-do så.  (Ta-da må vente til næste uge)

Der er ved at være noget tid siden jeg fik klippet stof til en kjole og et par busker - så den er den ene af mine to-do's, det skal syes inden næste torsdag.
Jeg er gået i gang med at tegne mønster af på 2 kjoler til pigerne, men jeg er ikke blevet færdigt. Så det bliver To-do nr. 2. Lave møsnterne færdige og få klippet stoffet til de 2 kjoler. Så når jeg nok heller ikke mere i løbet af dem uge.

1 kommentar:

Westmose sagde ...

Super du kommer med på listen med det samme :-)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...