mandag den 27. juni 2011

Jeg skal til Blog Picnic

Jeg har tilmeldt mig Blog Picnic i Aarhus på søndag. Jeg er meget spændt, synes stadigvæk jeg er forholdsvis ny i dette blogland ( har blogget i ca. 4½ mrd), men synes tiden er kommet til at møde nogle at de skønne piger "in real life", selvom jeg føler jeg kender dem rimlig godt ved at følge deres blogge, tror jeg bestemt der er meget mere at lære. Og selvom jeg føler jeg kender mange af disse piger, er det også lidt skræmende, for jeg kender jo ikke nogle af dem rigtigt - det bliver lidt lige som første skoledag, men jeg glæder mig. (Håber I forstår hvad det er jeg prøver at skrive :-))
Det lød så spændende med det blogtræf der blev afholdt i forrige weekend i København, at jeg tog springet og tilmeldte mig Blog Picnic'en i Aarhus (godt nok lidt for sent)

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

Hvor hyggeligt. Jeg er rigtig ked af at jeg ikke fik tilmeldt mig i København, sikke en fantastisk da de havde haft og super godt arrangeret af pigerne. Glæder mig til at se billeder og høre hvordan det så var at mødes ude i virkeligheden!

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Camilla.

Kig lige forbi min blog, der ligger en overraskelse til dig.

Knus Fra Susi

Anonym sagde ...

det lyder rigtig spændende, også sådan at møde pigerne in real life, det glæder jeg mig til at høre mere om ( 0 :

Knus fra Tine

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...