mandag den 6. juni 2011

Award

Jeg har fået en Award fra Bianca med bloggen Bianca's kageverden . Tusind tak, det er jeg rigtig glad for. 


Awarden skal gives videre til 5 bloggere, som har færre end 100 følgere, sådan at vi kan lade os inspirere af hinanden.

Reglerne er således:

1. Man skal linke til den man har fået awarden af.

2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere.

3. Man skal svare på 5 spørgsmål.


Jeg vil gerne sende awarden videre til:


Pernille - Musselade


Sidsel -Frøken Fut


Ina - Inadesign


Tina - Lulufant


Fru Lyserød - Lyserød


Og her er så spørgsmålene


1. Hvorfor begyndte du er at blogge?
Jeg blev inspireret da jeg stødte på Cupcakefabrikken og The Vintage Hausfrau på Sif Orellana's blog og fandt ud af, at blogge, det er jo noget alle kan.


2. Hvilken blogs følger du?
En blandning af kreablogge, mad/kage bloggen og så dem der bare handler om hverdagen


3. Favoritfarver?
Pastelfarver


4. Favoritfilm?
Britiske romantiske komedier. 

5 Hvilket land vil du besøge og hvorfor ?

Jeg vil meget gerne til New York med min mand - det er ved at være 14 år siden jeg var der sidste - det er lige en by for mig. 

3 kommentarer:

Mivsel sagde ...

Jeg har selv meget få (men sikkert super skønne) følgere, så jeg synes det er en rigtig god ide :)

Anonym sagde ...

Hmm. Jeg havde skrevet en kommentar forleden dag. Men den er åbenbart ikke dukket op.

Tusinde tak for awaden :) Jeg har lige lidt travlt de næste mange dage, så jeg skriver nok først et indlæg om det derefter (hvis jeg altså jeg kan dy mig).

God dag :)

- Ina (fra Inadesign)

Sidsel sagde ...

Tusind tak Camilla :)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...