søndag den 19. juni 2011

Gaver, gaver, gaver

Vi var på baselvisit i går. Den grønne gave var til den nye lille verdensborger Nikolaj der kom til verden for 2 uger siden. (Karoline synes det var underligt, da jeg sagde at han ikke selv kunne pakke den op)
Nikolaj (det vil sige hans forældre) fik det barnevognstæppe jeg gik i gang med for 2 uger siden og som jeg blev færdig med sidste søndag.  Jeg vil prøve og se om jeg kan skrive opskriften ned og lægge den ud på bloggen.
Jeg havde også syet en hagesmæk til ham med navn på. Jeg var også gået i gang med at hækle en hagesmæk, men den nåede jeg ikke at blive færdig med, så den må de få senere.
Nikolaj har 2 storsøster, så der var også en lille ting til dem. En frugt/mulepose med deres navn på.
Den sidste gave har Karoline med til fødselsdag lige nu. I gaven var den en prinsessebog, en lille malebog og en frugtpose med navn.

Nu vil jeg vende tilbage til mit køkken, hvor jeg er i gang med at bage kager i stor stil til min svingerindes studentergilde på tirsdag.

2 kommentarer:

Jette sagde ...

Jeg skal da lige love for, at du har fået lavet om herinde :o) Det er blevet rigtig fint, men det er godt nok svært at læse, hvad du skriver :o/ Mine øjne kan slet ikke stille ind på det...og jeg kan jo godt lide at læse, hvad du skriver ;o)

Unknown sagde ...

Hej Jette. Tak for din kommentar, det vil j få ændret på .. Jeg kan jo ikke have at folk ikke kan læse hvad jeg skriver.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...