søndag den 5. juni 2011

Jeg kunne godt

Jeg kunne godt finde ud af mønster på barnevognstæppet selvom jeg ikke havde en opskrift. Min svigermor havde bare vist mig hvad jeg skulle gøre - og nu er jeg godt i gang.
Jeg har nydt dagen ude i solen og siddet og hæklet mens pigerne har leget i haven. Jeg har knap hæklet 1/3, så der er stadigvæk et stykke vej endnu, og ikke så lang tid til at blive færdig. Den lille dreng meldt sin ankomst her i nat, så der går nok ikke så lang tid til vi skal på barselbesøg.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Camilla

Super Lækkert Tæppe du/I har hæklet ;o)
Er det muligt at kunne lokke opskriften ud af dig?
Har lidt babyer og dukkervogne som vil blive henrykte over sådanne fine tæpper.

På forhånd mange tak og forsat god sommer.
Venlig Hilsen
Anette
dukkemor@mail15.com

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...