fredag den 10. juni 2011

Fotomodel

Tror bestemt Karoline har potentiale som fotomodel, hun forstår at stille sig op når der skal tages billeder, det er dog en anden sag med Josefine. Hver gang jeg bed hende om at stå stille, hoppede hun. Så det var lidt svært at få et godt billede. Og grunden til billederne, ja der er blevet syet nederdelen af det pink ugle stof jeg købt for noget tid siden. Det er den sammen model der er brugt til begge nederdele - Sofie fra stof2000. En rigtig nem model at sy. Rigtig god fredag til jer alle.

1 kommentar:

Sidsel sagde ...

Hvor er det nogle søde nederdele! De passer til dine søde unger!
Min store dreng vil heller aldrig stå stille når jeg tager billede af ham, han plejer at fjolle eller løbe væk.. Sådan nogle billeder har jeg mange af.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...