onsdag den 8. juni 2011

Fast tradition

Vi piger i min mands familie har en fast tradtion, vi deltager hver år i Feminas kvindeløb her i Aalborg. Det var så her onsdag aften. I år deltog jeg, min svigermor, mine 3 svingerinder, min mands faster, hans moster og en kusine. Hver år starter vi med at mødes hos mine svigerforældre til lidt frugt og chokolade inden løbet. Så tager vi op i Skovdalen så vi er der ca 15 minutter inden start, opvarmningen springer vi over, det var cykelturen der ned. Jeg synes ruten i Aalborg er rigtig hård, flot fordi vi løber i gennem skoven og zoologisk have, men hård fordi der er mange bakker. Efter løbet tager vi så igen hjem til mine svigerforældre, hvor min svigerfar står klar med mad og drikke til os. Altid en hyggelig aften, selvom der regnede til sidst.
Løbet gik også fint, ikke den tid jeg har oprindeligt planlagt, men har ikke været ude i lang tid, så jeg er tilfreds.

1 kommentar:

Pernille sagde ...

Hvor hyggeligt og hvor er du altså aktiv!

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...