tirsdag den 29. april 2014

Sommerkjole fra LegoWear


Josefine har været så heldig at få lov til at teste et stykke tøj fra Lego Wear. Valgte faldt på denne sommerkjole i jersey.


Jeg havde valgt den i pink, men tror bestemt også at den blå version ville have faldet i god jord hos pige (vi er heldigvis ved at være over den "pink" fase ved begge piger, og ofte foretrækker de faktisk de blå og grønne nuancer) 
Jeg forudser, at det bliver en sommerkjoler der kommer til at blive godt brugt. Synes den er så fin med trykket foran med palietter og glimmer - og så er den fri for PVC og ftalater. 

Som altid med Legowear, er der tale om rigtig god kvalitet, selv efter vask, ser kjolen ud som ny. Det eneste jeg ikke er helt tilfreds med, er finish'et på ærmerne, der har stoffet vrædet sig. (Men efter selv at have prøvet at sy i jersey stof, så ved jeg godt hvor dumt sådan noget stof kan være, og at det strækker sig helt skørt) Det er heller ikke noget man ser langt fra eller forfra - man kan kun se det bagfra. 



Er du en af dem der gerne vil have styr på tøjet til næste vinter, så synes jeg du skal overveje en flyverdragt fra Legowear, her er gode rabatter at få, og som det øvrige tøj fra Legowear, så er der ikke en finger at sætte på kvaliteten.

(Grunden til pigebarnet ser lidt stram ud i betrække, er fordi hun har været en være frosenpind - så hun står og fryser)

Udgivet i samarbejde med Legowear.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...