lørdag den 26. april 2014

Nyt i toiletskabet


Det er kommet nyt i toiletskabet - dvs nogle af tingene er genopfyldninger, og andre er nye.

Dry shampoo fra Syoss er en genganger - jeg har før hen altid vasket mit hår hver dag - gjorde jeg ikke det, så fik det altid et fedte look. Det undgår jeg med Dry shampoo'en, og det er dejligt at kunne slippe hårvasken engang i mellem. De kloge siger jo også at det er det sundeste for håret. Jeg synes denne her virker efter hensigten, jeg fik den i sin tid anbefalet af en ekspedient i Salling.

Foundationen fra Shiseido er også en genganger, som jeg er blevet rigtig glad for. Den dækker godt, uden at være tung, og uden man se ud som om at man har meget make-up på. Det er helt perfekt for mig, da jeg fortrækker det naturlige look, men har stadigvæk brug for at få dækket min urene hud (som jeg døjer meget med lige for tiden)

Det er første gang jeg prøver ansigts wipes fra Nivea, men har prøvet fra andre mærker før. Jeg bruger dem de aftner hvor jeg ikke orker den store rensrutine, men gerne vil have fjernet make-uppen fra mit ansigt. Dem jeg har tidligere har prøvet, har ikke renset så godt i dyben, men de har været fine til en hurtig løsning, de dage hvor overskuddet ikke har været til andet.

I påskegave fik jeg en rigtig fin neglelak fra pigerne fra Dior, desværre lå farver rigtig tæt op af 2 neglelak jeg allerede have fra Dior. Så jeg valgte at bytte den ene lak til 2 fra Essie. Den mørke hedder Demure Vix og den lyse er not just a pretty face. Nu hvor jeg var i gang, så købt jeg også en top coat fra Essie, denne her er hurtig tørrende, og er med til at tørre selve neglelakken hurtiger.

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Lækre nye ting - man bliver glad af at forkæle sig selv lidt ind imellem.

Lis sagde ...

Familien køber altid på den sikre side, så de ved vi bliver glade for vores gaver. Derfor Dior nuancer op af hinanden. Elsker mine gaver af den art, og er da også sikker på du gør det samme.
Jeg bruger de rens servietter når vi campere, for her skal alt være småt og hurtigt. Foundation er no go her om sommeren for ellers får jeg ikke D vitaminer nok, men jeg er også vild med min foundation.
Tør shampoo er jeg på ukendt grund med, men egentlig en super ide også til morgener hvor det skal gå mere end stærkt.

Kh. Lis

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...