lørdag den 1. marts 2014

Fotobøger





Jeg har lige modtaget 2 fotobøger som jeg har lavet - en med billeder fra 2013 og en med billeder fra 2008. Så nu har vi fotobøger med billeder fra de sidste 6 år.

Jeg begyndte i sin tid med at lave fotobøger fordi jeg var kommet frem til den anerkendelse at vi får simpelhen ikke printet billederne ud og sat dem i almindelig fotoalbum. De sidste billeder vi har i album er billederne fra vores bryllup i oktober 2004.

De første fotobøger fik jeg lavede i 2011, hvor jeg lavede fro 2009 og 2010. Disse bøger lavede jeg i Iphoto og købte så bøgerne hos Apple. Det er helt vildt nemt, da der ikke er noget med at uploaded billeder osv. Man skal bare uploaded den færdige bog tilsidst, og det tog ikke så lang tid - det eneste og største minus er prisen - appels fotobøger koster en formue, og så får man ikke engang særlig mange sider - så der er ikke voldsomt mange billeder i bøgerne fra 09 og 10.  (En bog fra apple har kostet mere end de 2 bøger fra Photobox med 100 sider)

Det var så først her inden jul jeg fik taget mig sammen til at lave bøgerne for 2011 og 2012 - disse er lavet hos Photobox.dk - et firma vi har brugt til billedefremkaldelse, kalender mm siden vi boede i England. Og det bedste er, at hvis man holder godt øje med deres tilbud, så kan man få en fotobog med 100 sider til - 70 % hvis man køber 2.  Man kan købe dem som kredit, så man har en måned eller 3 til at lave bøgerne.

Vi har også løbende lavet andre fotobøger - f.eks. en fra tur til Spanien i forbindelse med Svigermors 60 års fødselsdag, samt fotobøger med billeder vores årlige weekendtur som tager med nogle venner.
Det er gode minder at have.

Som jeg nævnt, så køber vi hver år fotokalender fra photobox som vi bruger til julegaver - og her holder jeg også altid øje med tilbuddene og køber altid 2 stk kalender for ens pris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...