mandag den 17. marts 2014

Mens vinden rusker i træerne, så drømmer jeg mig væk

Der er godt nok ikke meget foråret over vejret i disse dage - så mens vinden rusker i træerne, drømmer jeg mig væk til fjerne himmelstrøg.

Hvad med jer - drømmer I jer væk? Og hvor hen?

Jeg har flere drømme destinationer - jeg ville da godt nok ikke have noget imod at ligge ved en pool lige nu og nyder solen over Dubai, mens min vinterblege krop får lidt farve.

Eller hvad med en rundtur i USA, måske med start i New York og derefter gennemrejse i hele New England området.  Det skulle så nok ikke lige være nu, hvor der er så sindsygt koldt i New York og område - men det ville da være perfekt til sommer.
Jeg har været i New York før - men det var i 1996/1997 da jeg boede i New Jersey som Au pair. Men jeg fik ikke set så meget af området nord for New York, og det vil jeg helt vild gerne.

Eller hvad med at ligge på en strand på Bali - jeg har aldrig været i østen - så jeg har stadigvæk meget til gode - og det står bestemt på rejseønskelisten.

Hos Top Tours kan man booke rejser til ovenstående destinationer, og mange flere. De har rejser både til en enkelt destination eller til rundrejser, bl.a nogle hvor der er dansktalende guider med.

Så står I over overvejer sommerferie - en tur væk til efteråret, så kig forbi Top Tours hjemmeside.

Indlægget er udgivet i samarbejde med Top Tours


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...