fredag den 21. marts 2014

Min duft - hvad er din?

Hvad er din duft? Min er næsten altid den samme - jeg har 2 ynglings parfume som jeg vender tilbage til gang på gang - står der noget andet på min hylde, så er det fordi jeg har fået den som gave.

Jeg går med parfume eller eau de toilet hver dag, og det har jeg gjordt i rigtig mange år - holdte lige en pause da jeg ammende. Men ellers er det vel noget jeg har brugt lide siden gymnasiet - f* det mange år.

De 2 jeg altid vender tilbage til er Chanel Chance Eau Tendre og Chanel Coco Mademoiselle - og de står fast på min ønskeliste.  Jeg synes nemlig det er mange penge at bruge - så det er sjældent at jeg køber dem selv. Det hænder, at jeg køber en i lufthaven, når jeg er ude at rejse, så jeg kan spare de der 20-25 %.

Men hos billigparfume.dk behøver man ikke tage ud at rejse for at få billig parfume. Her kan man købe alle de store mærker med gode rabatter - Som de skriver på deres hjemmeside "Alle de kendte mærker - bare billigere" Billigere, det er noget vi kan lide.

Det er ikke kune parfume man kan købe på side, de har også make-up, negellak og hår produkter, alt til en god pris.  Man kan bl.a. købe den Tangel Teezer som jeg skrev om i mit indlæg om London shopping, og til en god pris.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...