tirsdag den 18. marts 2014

London Shopping

Tror det er første gang jeg har været i London uden at shoppe tøj til mig selv - var faktisk ikke engang i butikker for at kigge på tøj. Nogle gange er jeg bare ikke i humør til tøjshopping, og det her vat en af gangen - se jeg bliver aldrig en fashion blogger - når jeg ikke engang kigger på tøj i London.

Men det kom lidt hjem til pigerne



Tøjet er købt i ZARA - synes de har noget fedt tøj til børn, til nogle virkelige fornuftige priser - vi køber næsten altid tøj til pigerne i ZARA når vi er ude at rejse.
De har begge 2 fået kjolen. Den hvide bluse har Karoline fået, og Josefine har fået den grå. Det hele kan også købes på ZARA's hjemmeside.


Og så købte jeg nye børster til dem fra Tangel Teezer, så de nu har en hver. De har i lang tid haft en til deling, de er virkelig gode til filteret børnehår. Kan købes lige her.

Jeg kom dog hjem med lidt til mig selv.



Koppen er købt i M&M World, jeg havde lovet en kollega at købe en med hjem til hende, og da jeg var der inde, besluttede jeg, at jeg også ville have en kop. Jeg bruger den på arbejde.

Og så kom der 4 bøger med hjem - bøger er generelt billiger i England, og så er det tit der er gode tilbud som "3 for 2" eller "buy 1 get 1 1/2 price", det var det sidste der var gældende for de bøger jeg købt.
Har læst flere at Sue Townsends bøger, hvem husker ikke historierne om Adrian Mole???
Jeg har læst de første 2 Bridget Jones bøger - og set filmene op til flere gange - så måtte da bare læse 3'er. Er godt i gang med den, men har svært ved at forstille mig hende som en over de 50 !!!!!
Jeg har læst de 2 først bøger af Khaled Hosseini, og synes bare det er nogle fantastiske fortælling, så glæder mig til den her.
Hver gang man tror, nu har jeg læst alt hvad John Grisham har skrevet, så dukker der en ny op - faktisk faldt jeg over 2 nye jeg ikke havde læst, men valgt kun at købe den ene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...