torsdag den 27. februar 2014

Fashion blogger !!!!!!!



Fashion blogger - ja det bliver jeg aldrig - det har jeg simpelhen ikke nok nyt tøj til - tror hurtig at I ville blive træt af at se med i det samme næste hele tiden.

Jeg er bare ikke en der shopper så tit - hvis jeg havde ubegrænset midler, så tror jeg, at jeg nok ville shoppe lidt mere, men det har jeg bare ikke.  Krydser finger for at det er mig der vinder de 152 millioner i lotto i morgen (kræver nok at jeg spiller - hø hø)

Oftes shopper jeg kun når jeg virkelig mangler, så derfor sker det ikke så tit. Det er oftes pigerne der bliver shoppet til.

Men for ikke så lang tid siden stod jeg i den situation at jeg skulle i byen både fredag og lørdag i den samme uge og fredag i uge efter - så det krævede nogle nye toppe.

Jeg er typen der har med at gå i de samme butikker - selvom der er rigtig mange forskellige tøj butikker i Aalborg, så er det næste altid de samme 5-6 stykker jeg kigger ind når der skal shoppes - og der er rigtig mange af butikkerne i Aalborg jeg slet ikke har været inden i.

I af de butikker jeg tit vender tilbage til, er Espirt. Her kan jeg næste altid finde noget der passer mig - og det lykkes mig også sidst, hvor jeg gik ud af butikken med 4 toppe og et par busker (kun buskerne var på udsalg) Jeg købte bl.a. den sorte skjorte som I ser på kollage - den er rigtig god til arbejde.

Jeg kan godt lide Espirt's tøj og det faktum at de har tøj til næsten alle lejligheder og alle typer. Er du til det afslappede, så har Espirt tøj til dig - skal du have Business wear, så er Espirt for dig - leder du efter Jeans,  så er Espirt også stedet for dig - sidder faktisk lige nu i et par jeans fra Espirt som bare sidder fantastik godt.
Og så kan jeg godt lide at tøj også sidder godt på en selvom man er størrelse 42/44.

Har man ikke en Espirt butik i nærheden, så er det godt at de har en Webshop (og der er gratis fragt og returninger - me like :-) )

Og det er ikke kun til os kvinder der kan shoppe hos Espirt - de har også tøj til mænd og børn.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...