mandag den 17. februar 2014

Diamonds are a girls best friend

Jeg går med smykker hver dag - selvom om sommeren - hvilken resultere i de flotte hvide striber på fingerene og armen - tsk tsk. 

Men det er næsten altid de samme smykker jeg går med - i hvert fald når de kommer til ringe - der er det de samme 4 jeg har på hver dag. På venstre hånd har jeg min vielsesring, forlovelsesring og en alliancering jeg har fået af Thomas da jeg blev 23 år (ja, den er ved at have nogle år på bagen) På højrehånd har jeg en ring fra Georg Jensen som jeg fik i fødselsdagsgave det år vi fik Karoline. De ringe sidder fast på mine fingere. 

Ur, er heller ikke noget jeg skifter ud - jeg har haft det samme ud i godt 11 år - og det beholder jeg til det ikke kan mere. Det er et IWC ur - så det skulle gerne holde i lang tid endnu. 

Når det kommer til øreringe og armbånd - sker der mere udskiftning - især kan jeg godt lide at bruge forskellige øreringe - og lige fortiden kan jeg rigtig god lide at bruge dem der hænger ned fra øret - i mange år brugte jeg næsten altid kun ørestikker - især mine sorte marguerit ørestikker. Men nu er der kommet mere variation i mit udvalg - og jeg er altid på udkig efter nye der kan pryde mine øre. 

Hos Aveny.dk har de et rigtig stort udvalg af smykker til fornuftige penge. Men det er ikke kun smykker, de har også et flot udvalg af ure, ja sågar briller. De forhandler flere kendte mærker, f.eks. Marguerit smykker, Spinning smykker, JewlsCPH og Story by Kranz & Ziegler.  Aveny.dk har mere en 50 år erfaring i smykker og ure branche, og udover deres online salg, så har de også en fysiske butikker i København og omegn. Men har man ikke mulighed for at besøge butikken i København, så er det jo godt at de har gratis fragt. 

På collagen har jeg samlet nogle af mine favoritter.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...