fredag den 21. februar 2014

Vi holder vinterferie

I








Vi holder vinterferie i sommerhus ved vesterhavet. En god blanding af slappe af, hygge os og lave ingenting blandet med lidt krea og bagning. 
I går fik vi lavet pynt til fastelavnsris, noget vi laver hver år. Og i dag er der bagt fastelavnsboller - de første i år. 

Beklager det lidt roede layout, men jeg blogger fra telefonen. Jeg har godt nok slæbt computeren med i sommerhus, men jeg gider ikke finde den frem - er gået i total feriestemning. 
Er der nogle der kender en app til telefon/iPad hvor man kan redigere billedeopløsning på billede. Jeg ændre nemlig alle min billeder til 900x600 så de passer til størrelse på min side. Jeg synes ikke jeg har kunne finde en. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...