søndag den 2. februar 2014

Fødselsdagspynt






Dem der har fulgt bloggen i længere tid, ved at jeg godt kan lide at gøre noget ud af pynten til fødselsdag. Og til Josefines fødselsdag var det ingen undtagelse.

Jeg havde lavet 2 forskellige guirlander  - en i silkepapir og en med vimpler. Ingen af dem blev helt som de skulle, men ideen bag dem var ok.
Jeg havde fundet denne her diy på pinterest, men da jeg lavede dem om morgen inden festen, blev resultatet ikke helt perfekt - næste gang skal der afsættes mere tid.
Vimplen, er en hvid vimple købt i SG, hvor jeg efterfølgende har pyntet dem med hvid, pink og brun glimmer. Men igen, blev resultatet ikke helt som ventet. Skulle nok have malet pappet først i de 3 farver inden jeg kom glimmeret på.

Derudover havde jeg lavet servieteringe/bordkort og personlige labels til vandflaskerne.

Dugen er fra Medusa Copenhagen som jeg lige har købt. Det er en voksdug, så den kan bruges igen og igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...