søndag den 23. februar 2014

BEAUTY AKADEMIET

Beauty Akademiet er en webshop hvor man kan købe nogle af de skønhedsmærker der førhen kun var mulige at købe ved kosmetologer mm., bl.a. forhandler de, de 2 verdens anerkendte mærker Gatineau og Guinot.

Jeg har været så heldig at få lov til at teste et produkt fra Beauty Akademiet, og mit valg faldt på en pudder fra det engelske mærker Lily Lolo.


Lily Lolo er en serie af mineral makeup lavet af naturlige ingredienser - så ingen parabener mm her. Det er en makeup der er hudvenlig og ikke tilstoppende - hvilken er grunden til jeg valgt et af deres produkter.
Jeg døjer med uren hud lige for tiden (tror aldrig jeg har haft så mange bumser i hele mit liv - jeg var meget heldig i teenage åre, hvor bumser kun har været et par stykker af gangen - lige nu har jeg lidt flere) Det betyder at jeg bliver nødt til at have makeup på hver dag, i hvert fald de dage jeg skal udenfor døren - og så har det altså stor betydning at det er en let og ikke tilstoppende makeup jeg har på, men stadigvæk en der dækker det værste. 
Pudderen jeg har valgt at teste - føles utrolig let at have på og giver et rigtig godt finish. Det kan være det næste jeg skal prøve er deres foundation. 

Meeen, da jeg snusede rundt på hjemmeside for at finde ud af hvad jeg ville testet faldt jeg over denne her maskine. 

En Iskin Pore Perfecting System - og så endda til halv pris - så den blev klikket hjem sammen med dette tilbehør

Jeg har kun fået brugt microdermabrasion'en en gang, men børsten bruger jeg næste hver dag. Da den er vandtæt bruger jeg den mens jeg er i bad, jeg holder den dog ikke ind under bruserne. Jeg kan virkelig mærke at jeg har fået en bløder og også lidt glatter hud af den. 

Dette indlæg er udgivet i samarbejde med Beauty Akademiet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...