tirsdag den 18. februar 2014

Fastelavnsdragt anno 2014

Jeg har måtte overgive mig - efter flere år med hjemmelavet fastelavnsdragter - så har pigerne i år fået lov til at vælge deres dragt i Toys R Us. Josefine ville gerne være Anna fra Frost - så det skulle hun da have lov til at være - og Karolines valg faldt på en indianer dragt, og så fik hun en bue og pil med.   



I kan se hvad jeg tidligere har lavet til pigerne i dette og dette her indlæg. På den ene side, er jeg da lidt ked af at jeg ikke får lov til at kreere et eller andet tid dem, men på den anden side, så er jeg lidt glad for at slippe for stresset. Så kan vi bruge tiden på at lave fine fastelavns ris og sjove masker i stedet for.   - Og ja, selvfølgelig på at bage fastelavnsboller - har slet ikke bagt nogle endnu. Men ferien står for døren, så det skal der rodes bod på. (Her i det nordjyske har vi jo først vinterferie i uge 8) 

Har I brug for inspiration til hjemmelavet fastelavnsdragter, så er der flere blogge der er et besøg værd. Bl.a Badut, som hver år har et Fastelavns tema. Laralil laver nogle rigtig fine dragter til sin datter og hos Hverdagsmadkommer de på nogle virkelig opfindsomme dragter. 

Har I andre steder hvor I finder inspiration, så må I gerne smide en kommentar, så skal jeg nok samle op på det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...