onsdag den 12. februar 2014

Med top på...




Pigerne har fået nye huer og halsdisser - begge er kommet fra min hånd. 

Halsdissen er hæklet efter en diy fra Mille1000fryd, men hue er lavet i fri hånd. Jeg har hæklet i Alpaca Silk fra Drops me nål 4,5. 

Og så snakker vi ikke om at jeg startede på Josefines halsdisse i November, og blev også færdig med den i november, men manglede at hæfte ender - og havde også besluttede at hun først skulle have når jeg blev færdig med Karolines. Så planen var at det skulle være pakkegaver - det blev det ikke til. Så skulle det være julegaver - men sådan blev det heller ikke. 
Det endte med at de fik halsdisser i januar, og huer kom til dryppende. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...