fredag den 13. september 2013

WilliamDam

Jeg elsker at læse en god bog - især de bøger hvor man virkelig blev trukket ind i handling, og ikke kan lægge bogen fra sig før man har læst til ende.

Jeg vil dog også ønske at der var mere tid og overskud til at læse, men det handler nok meget om at man skal være bedre til at slukke for fjernesynet og i stedte for sætte sig med en bog. Bum!

Jeg har sådan en ting med, at jeg helst skal eje bøger selv!! jeg har aldrig været god til at låne bøger på biblioteket. (Så skal man jo også have læst bogen indenfor 14 dage eller en måned, og det holder ikke altid hos mig)

Da vi boede i England fik jeg købt rigtig mange bøger, men derover er det også til nogle helt andre priser. Efter vi flyttede hjem forsatte jeg med at købe bøger i England over nettet, især kogebøger har jeg købt mange af, mens også skønlitteratur. Desværre kan man ikke købe danske bøger på Amazon, så er det rart at der findes et dansk alternativ.

WilliamDam.dk er en bornholmsk boghandle med en onlinebutik hvor man kan købe billige bøger - de har rigtig mange titler hvor der er gode penge at spare. F.eks. kan man lige nu købe Svalens Graf af Sissel Jo Gazan til kun 188,95 (normal pris 299,-) den bog glæder jeg mig meget til at komme i gang med.
Flere af deres titler sendes fragtfrie, og hvis man køber flere produkter, og en af dem er fragtfrie, så er hele orden fragtfrie. Sweet :-)

Men det er ikke kun fysiske bøger man kan købe hos WilliamDam, de har også et stort udvalg af e-bøger og e-lydbøger.

Hvad med jer? Har I stor erfaring med e-bøger. Jeg prøvede på et tidspunkt at låne nogle e-bøger på biblioteket, men her var problemet igen at man kun havde den i 30 dage, og derefter skulle der gå, var det 3 eller 6 måneder, før man måtte låne bogen igen. Det er jo lidt af et problem hvis man ikke nåede at blive færdig på de 30 dage, og det er ikke altid det sker for mig, da jeg godt kan finde på at læse flere bøger på samme tid. Så for sådan en som mig, ville det nok være mere praktisk at eje e-bøgerne, så jeg kan læse dem når jeg vil.

Dette er  et sponseret indlæg, men meningerne
og holdninger er min egne. 
Se mere i min reklamepolitik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...