onsdag den 11. september 2013

3 Ting

Sund morgenmad - bananvafel uden gluten med drys af 70 % chokolade, græsk yoghurt og LCHF hjemmelavet musli


Ren comfort food, der er så langt væk fra LCHF som det kan blive - toast af hvidt brød med skinke og ost stegt i smør.


En god stak bøger - er i gang med de 2 øvereste, og glæder mig til at komme i gang med den nederest, har hørt meget godt om den.
Jeg er ofte i gang med flere bøger på ene gang, jeg kan godt lide at have lidt forskelligt at læse alt efter humør.

_______________

1. Healthy breakfast, a banana waffle with dark chocolate and greek yogurt

2. Real comfort food - no LCHF here - instead toast made with white bread

3. A stack of good books to read, I currently reading the top 2 and looking forward to starting the last one. Im often reading more then one book at a time, I like to be able to pick my read based on my mood.

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Årh, toast - det er så længe siden jeg har fået sådan en! Får lyst til fluks at løbe ud og købe et toastjern!

- Anne

Unknown sagde ...

Du behøver ikke et toastjern, jeg lavede mine på panden - det er meget nemt.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...