søndag den 15. september 2013

Shopping for kids

Hvor var det da nemt at købe tøj til pigerne da de var mindre - de blev overlykkelig for hvad end man havde med hjem. Men sådan er det da godt nok ikke længere - jo ved den bette, hun bliver stadigvæk overlykkelig for alt jeg køber til hende. Men det er godt nok noget andet med den store - hun bliver selvfølgelig glad for det man køber til hende, men kan hun ikke lide det, så får det bare lov til at ligge i skufferne og kommer kun på når moren siger hun skal tage det på. Arrg

Og har man hende med ude at handle, så er det nok nok en helt anden sag. 

Lige inden 1. skoledag havde jeg hende med ind til byen, så vi kunne købe nyt tøj til dagen. Vi startede i NameIt butikken for at kigge på deres Limited kollektion - jeg var vild med det hele, og kunne lige forstille mig hvor smart Karoline ville have været i det meste. Men nej, sådan skulle det ikke være - pigebarnet kunne kun lide en ting, og det var en vest som vi så købte. 

I stedet for fandt hun denne her kjole i H&M. (Billedet er fra første skoledag)


Det er da en rigtig fin kjole, men overhovede ikke hvad jeg havde forstilet mig. Jeg ville gerne have set hende i noget lidt mere smart, i stedet for noget der er så piget. Men jeg ved også godt, at hvis jeg køber noget hun ikke er vild med, så bliver det ikke brugt.
Jeg prøvede at få hende til at vælge en sort kjole fra H&M i stedet for, men den ville hun ikke have - så den købte jeg til lillesøster i stedet for. Hun vil nemlig gerne gå i det jeg køber til hende.
(Da vi stod i omklædningsrummet, og hun havde prøvet begge kjole, sagde hun til mig: "Mor nu må du ikke blive ked af det, men jeg vil altså helst have den lyserøde kjole" Så var det da den lyserøde kjole hun skulle have.


Her kan man lidt bedre se kjolen, med de fine stropper og blomsten. Suk.

Hvad med jer? Må I bestemme hvad tøj jeres børn skal have? eller har jeres den samme stil som jer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...