torsdag den 26. september 2013

En tur i skoven




























I lørsdag tog vi pigerne med i skoven sammen med deres faster og onkel og deres 2 hunde. Vi kørte ned til Store Økssø i Rold Skov, og gik turen hele vejen rundt om søen - en passende tur for pigerne. Vejret var helt perfekt, en dejlig september dag, hvor der var lunt nok til at pigerne kunne smide jakkerne. Det var bare så skønt omkring søen, og rigtig mange ting at kigge på.
Jeg tror, jeg skal have mig en svampebog, vi kom simpelthen forbi så mange forskellige slags, så det kunne være rart at vide hvad det var for nogle.
Vi sluttede af med the/kaffe, sodavand og kiks ved parkeringspladen - en rigtig hyggelig lørdag. Vi bruger de skønne skovarealer vi har i Nordjylland alt alt for lidt, så jeg har planer om at det skal blive til flere ture i løbet af efteråret.

___________________

We took the girls for a walk in the woods together with my sister-inlaw and her husband and their 2 dogs. We went to some woods about 30 minutes south from where we live and walked around a lake. It was a perfect september day.
We finished of with the, coffee and biscuits.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...