tirsdag den 10. september 2013

Dejligt at blive begavet

Jeg har slet ikke fået vist de fine fødselsdagsgaver jeg fik, ja, det er jo ved at være noget tid siden. Jeg synes selv, jeg fik nogle rigtig gode gaver - og der er rigtig mange ting der kunne fjerne fra ønskelisten på pinterest. (Arbejder stadigvæk videre på listen, der er jo snart jul)


2 par snakers fra min dejlige mand købt på bud ved Smartgirl.


Sengetøj fra Hay og viskestykker fra Georg Jensen Damask fra Thomas og pigerne. Det fine kort var skrevet af Karoline.


Dugen fra Hay fik jeg af min far, og servietterne til dugen, og de 2 dækkeservietter i filt, også fra Hay, fik jeg af mine svigerforældre og svigerinde.  (Det er måske lidt svært at se på billederne, men dugen er grå)


Sengetøjet fra Susanne Sherring var også fra mine svigerforældre.


Fra min søster + familie fik jeg bogen, mascaraen og neglelakken fra essie. Cremen fra Clarins fik jeg af min svigerinde og hendes mand. Chanel lakken var fra min anden svigerinde og hendes kæreste og parfumen fra Chanel købte jeg for nogle af de penge jeg fik fra pigernes oldemor.


Her er et bedre billede af de 2 neglelakker.


________________________

Pictures of all the great gifts I got for my birthday

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...