tirsdag den 25. oktober 2011

Slut på ferie



Så er det slut med efterårsferien og det er tilbage til arbejde, studie og madpakker. Det med madpakker synes jeg kan være svært engang i mellem. Det bliver hurtig de samme kedelig rúgbrødsmadder og pakke rosiner eller kiks. Men så faldt jeg over denne her side. Her kan man tilmelde sig madpakkemailen, som bliver sendt engang om måneden med gode forslag til madpakken.

Selvom jeg kun havde fri torsdagog fredag har det været en dejlig ferie (selvom vi ikke kom til Göteborg). Der er blevet hygget med pigerne, lavet græskarlygter, bagt brød og kager, leget med modellervoks og været en tur i Zoo. Om lørdagen fik jeg endda tid i mit kreaværelse hvor der klippet stof til 2 tunika'er, 2 kjoler og 1 nederdel, jeg nåede dog kun at sy den ene tunika. Og nu er det så tilbage til hverdagen hvor der er ting der desværre må prioteres højere end det kreative.

1 kommentar:

Anette sagde ...

Ja, ikke altid de daglige pligter er lige så sjove, som alt det kreative. Men du har fået klippet stoffet, så er det da klaret.
Knus Anette

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...