tirsdag den 11. oktober 2011

Rugmels bagels

Jeg er stadigvæk hjemme med Josefine. Gemalen er i Køln, så det er mig der må tage sygetjansen.
Mens Josefine har leget med sine dukker, de har fået skift ble, skiftet tøj og puttet rigtig mange gange i løbet af formiddagen, har jeg været i gang med at bage bagels. Det er mit første forsøg, og jeg er godt tilfreds. Opskriften er fra Sif Orellana's Greven og den dragende citronmåne.  Jeg valgte bare rugmels versionen.

Ny bagt bagel med ost og pålægchokolade - mums

Der er stadigvæk mulighed for at deltage i bloglegen Craft it forward lige her.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Mille

Håber snart hende Josefine bliver firsk igen. Sikke nogle fine perleting i har fået lavet.

Knus
Moster Gitte

Anonym sagde ...

Hej Camilla hvor er det synd for josefine, stort knus til hende. Det er nogle rigtig søde perleskåle I har fået lavet og så det altid lækkert med hjemmebag at hygge sig med
Knus faster Tine

Unknown sagde ...

Takker - det ser ud til at hun er oven på igen - hun har i hvert fald været i vuggestuen i dag.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...