lørdag den 29. oktober 2011

Live Update




Lige en live Update fra kreative dage i Fredericia. Nåede lige herned tidsnok til at høre Karen Klarbæk. Har været forbi Bloggers Corner for at hente mit badge og set de fine ting de har på deres stand. Prøvede at tage et billede, men det blev ikke særligt godt.
Jeg har også været forbi Tanternes stand, det blev en dyr fornøjelse skal nok vise hvad jeg har med hjem senere.
Nu vil jeg rundt og kigge på alle de andre stande inden jeg skal høre Anne Glad kl 14.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tina Liel sagde ...

Ej tusinde tak nr jeg nu af gode grunde ikke kan være der. Er MEGET misundelig. God weekend♥

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...