søndag den 2. oktober 2011

Gave ide

Der er i dag min nevøs fødselsdag (og gemalens fødselsdag og vores 7 års bryllupsdag, men mere og det senere)
Min nevø havde kun et ønske, penge til en PC. Jeg synes det er kedeligt at give pengegaver, men hvis det er det han ønsker sig, såååå.
Så i stedet for at bare at give ham rede penge, fik jeg dem vekslet til 2 og 5 kroner og så er de syet på en billig t-shirt fra Føtex. (Og dette var så en af de gaver jeg har på min to-do liste)



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Fru Melgaard sagde ...

Sej idé - Den tror jeg gerne, at jeg vil låne, når vi skal til konfirmation i foråret - Håber det er i orden:-)
Kh. Louise

Unknown sagde ...

@Louise , selvfølglige er det helt i orden - gaven blev i hvert fald vel modtaget

Anonym sagde ...

Hvor ser det super hyggeligt ud i zoo, dyrerne, pigerne leger og fødselsdags hygge med kage i solen samt dejlig hygge med gaver om aftenen. Super ide til gave nu han ønskede sig penge knus fra svigerinde Tine

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...