tirsdag den 18. oktober 2011

Shufflebook og julekalender

Nu har jeg læst om Shufflebook rigtig mange steder her i blogland, sidste her. Så jeg måtte et smut forbi deres hjemmeside, og der fandt jeg disse. Kom og syng med os - Jul. Og de har en rigtig god ide om hvordan man kan bruge kortene - de forslår man kan bruge dem som en alternativ pakkekalender, hvor man pakker hvert kort ind (der er 24 sangkort) og hængere det på pakkekalenderne, og så er der en ny sang hver dag i december som skal synges med børnene.
Det synes jeg bestemt er en ide man kan tage til sig, og man behøver jo ikke bruge Shufflebook kortene, men man kan lave sine egen kort som man pakker ind og hænger på julekalenderen. Har allerede besluttede at det er den måde jeg vil bruge kortene på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...