onsdag den 5. oktober 2011

Hjemmehygge med syg pige




Jeg er hjemme med Karoline i dag. Hun har ondt i maven, så hun kan ikke komme i børnehave. Hun er dog ikke sløj som sådan, så jeg besluttede det skulle være en rigtig mor/datter hyggedag. Så her til morgen, da Karoline gik i gang med at lave et kastanje spindelvæv, bagte jeg 5-kornssnegle. Bagefter sad vi sammen og lavede perlepladen. Det er Karoline der har lavet de 2 hjerte og jeg har lavet de andre ting. Jeg blev lidt inspireret af hende her.
Det er også blevet til et mor og barn armbånd af smeltet hama perler. (DIY følger) Og så rundede vi det af med at bage chokolade cookies.

2 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

Hejsa søde!!!!! Jeg ville da godt ha været med til hyggedag. Godt at hun ikke havde det værre end at de kunne blive til en skøn dag. Savner at have små børn i huset - var endda ved at købe Playmobil til mig selv den anden dag - det var sådan et skønt sæt med marsvin bur og det hele he he. James Blunt!!!!!!!! Ham gad jeg også nok se live!!!!!!!! Tak for din søde kommentar♥ Knus

Unknown sagde ...

@Tina - ja det er dejligt når man kan have sådan hygge stunder, hvor man kan lade støvsuger være støvsuger og bare bruge tiden sammen.
Man bliver vel aldrig for gamle til at lege:-)

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...