fredag den 23. maj 2014

Sommergarderobe




Som jeg tidligere har skrevet, så var jeg så heldig at finde tid ved symaskinen i weekenden. Der blev syet shorts til begge piger, samme model som jeg lavede på Marapytta workshoppen i april. Stoffet er fra Stof2000, og pigerne har selv valgt det. Knapperne der pynter, har de også selv valgt.

Jeg er rigtig vild med model, selvom de tager rigtig lang tid at sy, pga alle detaljerne. Der er derfor købt stof ind til et par mere til dem - og så tror jeg også deres sommer garderobe er ved at være der.

Jeg fik også syet bukser til begge piger, men jeg nåede ikke at få taget billeder af dem, inden de kom i brug. Ja, og lige nu hænger de til tørrer. Så snart jeg får taget nogle billeder, skal jeg nok vise dem frem på bloggen.

4 kommentarer:

Sandra sagde ...

skønne sommershorts :)

Gitte K sagde ...

Hvor er de blevet fine, skønt med tid til krea-:)

Unknown sagde ...

Mange tak

Unknown sagde ...

Ja, det skal der være noget mere tid til

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...