torsdag den 22. maj 2014

Fødselsdagsønsker til en kommende 8 årige





Jeg har en datter der snart bliver 8 år - som tiden dog flyver afsted, kan det virkelig passe er det snart er 8 år siden den kønne pige kom til verden på Princess Margrethe Hospital i Harlow???? Og er jeg virkelig også selv blevet 8 år ældre!!!! 

Nå, men når man nu snart har fødselsdag, så skal man jo have gaver, og det kræver jo en ønskeliste. Så jeg har sat pigebarnet på arbejde og bedt hende finde ting hun ønsker sig. For at gøre det lidt nemmer for hende, har jeg hjulpet hende med at finde Toysrus's hjemmeside, så hun der kan udvælge de ting hun gerne vil have. 

Ovenstående er et udvalg af de ting hun ønsker sig.  Når man bliver 8 år, så er der ikke så meget legetøj der kommer på listen, bort set fra Lego Friends selvfølgelig, det er hun heldigvis ikke blevet for stor til.  Top Model er stadigvæk et stort hit - og så vil hun gerne have sin egen kuffert til når vi skal til Spanien til sommer. Så er det jo godt, at man kan få så mange andre ting i Toysrus.
Fodboldmål og bold, er faktisk noget jeg har tilføjet, så kan hun begynde at øve sit fodbold spil med sin far i haven. Det er vidst vigtig at der bliver øvet hen over sommeren!!! 

På en måde synes jeg det er fint, at der ikke er så mange decideret legetøj ønsker, for det har hun nok af, men på den anden side, synes jeg heller ikke hun er gamle nok til at stoppe med at lege. 
Til dem af jer med ældre børn, hvornår stoppede de med at ønske sig legetøj?

Indlægget er udgivet i samarbejde med ToysRus



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...