tirsdag den 27. maj 2014

Marapytta Flæse bukser







Så fik jeg endelig taget billeder af de bukser jeg syede til pigerne i forrige weekend. De er efter det samme mønster som de bukser jeg syede, da jeg var på Marapytta workshop.

Som jeg nævnte i mit tidligere indlæg, så har pigerne selv valgte stoffet, og er heldigvis rigtig glade for dem.

Det er en farverig bunker bukser det er blevet til.

De næste der skal syes, bliver knap så farverig - stoffet er nemlig købt. Både til bukser og short. Jeg var til møde forrige mandag på Sjælland som sluttede tidligere end planlagt, så min kollega og jeg havde ca. 1.5 time at fordrive i københavn. Det betød, jeg fik mulighed for at komme forbi City Stoffer, og fik købt lidt stof.

Glæder mig til at klippe i stoffet og komme i gang. Men så tror jeg også de er ved at have nok bukser og shorts. Det næste skal vidst være en nederdel eller 2, og så er de vidst sommer klar.


2 kommentarer:

Lis sagde ...

Hvor er de smukke. Rigtig pige bukser med flæser = ren romantik. Dejligt at vi stadig får lov at se det i bybilledet. Lillebror har også fået mere tøj end normalt her til sommer for når det er syet er det billigere og flottere ( to udsagn fra mor og søn) jeg er også hoppet på vognen. så du må også lærer at strikke som din søster eller få hende til at lave lidt mere til pigerne og vupti er der ikke mange udgifter vi får på tøj mere. herligt. Glæder mig til at se hvad du laver af det stribede stof. Måske en lang nederdel til dig.

Kh. Lis

Gitte K sagde ...

Hvor er de blevet fine, glæder mig til at se hvad der bliver ud af det stribede.

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...