tirsdag den 13. maj 2014

Hvor handler I?

Jeg handler næsten altid de samme steder. Men når der skal der handles stort ind, f.eks. til ferie eller fester, så tager vi i Bilka. Vi bruger ikke Bilka i hverdagen, da indkøb er noget der skal være hurtig overstået, så der vi handler er de steder der ligger tættes på hvor vi bor, og hvor man kan klare indkøb på under en halv time. (Men det er nu stadigvæk Dansk Supermarked)  Og det er sjældent at jeg kan klare indkøbene i Bilka hurtigt, bl.a. pga. størrelsen. Det er ikke en af de butikker jeg forbinder med hurtig ind og ud. 

Men når vi så er i Bilka, så kan jeg godt lide at gå rundt i de forskellige afdelinger for at se hvad de har af gode tilbud. Så ender altid at komme hjem med mere end planlagt - bum bum.

Er man på jagt efter noget bestemt, så kan man bl.a. tjekke deres udvalg på Bilka.dkStår vi og skal købe større ting til hjemme, så tjekker vi også altid udvalget og priserne i Bilka først. I løbet af de sidste mange år er der både købt fjernsyn (flere), gyngestativ og autostol i Bilka. Noget andet jeg også gerne køber i Bilka, er bøger og legetøj til pigerne til jul og fødselsdage. Bilka har et rigtig stort udvalg af bøger, og de knap så nye kan man få til en rigtig god pris.


Der er meget snart en pige der fylder år - så skal der jo holdes fest/fødselsdag, så det betyder et besøg i Bilka. 

Indlægget er udarbejdet i samarbejde med Bilka


1 kommentar:

Lis sagde ...

Jeg gør meget for at undgå Bilka, jeg hader at vi altid fylder så meget i indkøbsvognen.
Det kan jo fås andre steder til meget billigere penge, da det jo typisk er køb 5 betal for 4 metoden som kører i Bilka. . Fortryder mange indkøb derfra.. Dog må jeg give dig ret i at deres bog afdeling er god og billig.

Så jeg handler i Lidl, Liva, og rema 1000, er der andet vi mangler købes det enten på Nettet eller i specialforretninger. Det tager tid, ja, men det er også hyggeligt at gå en tur igennem midtbyen.

Kh. Lis

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...