søndag den 25. maj 2014

Det er meganice


Meganice er en webshop hvor de har næste alt til hjemmet fra et stort udvalg af mærker. Her kan man finde alt fra lamper til køkkenting. Her er mærker fra Holmegaard til Zone.

Der er ikke så land tid til jeg har fødselsdag (kun 2 måneder) så jeg tænkte at jeg ville se om jeg kunne finde nogle ting til ønskelisten.

Vi har allerede nogle håndklæder fra Zone, men jeg synes godt vi kunne bruge nogle flere. Den vi har allerede, er de lilla, men jeg tror godt jeg kunne tænke mig dem i sort.

Nu fik jeg godt nok også sengetøj sidste år, men overvejer faktisk om det også skal noget på listen i år.  Synes det stribed er rigtig fint, og så kunne vi godt bruge noget nyt til pigernes værelse. 

Vi kunne også godt bruge et nyt tæppe eller plaid til stuen, og synes faktisk den sort og hvide fra Sodahl er rigtig flot. 

Fødselsdagsdugen fra Medusa har vi allerede, og den skal bestemt frem til de kommende fødselsdage, vi skal holde Karolines allerede på søndag. Men overvejer lidt om vi også skal have den i blå til når manden har fødselsdag. 
Synes også studenterfigurerne er så fine, perfekt til den tid vi går i møde.  Fin gaveide, hvis man skal til studentergilde.





Billederne er lånt fra Meganice.dk's hjemmeside
Indlægget er udgivet i samarbejde med Meganice










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...