lørdag den 16. november 2013

Kalendergaver

Sidste år fik pigerne adventsgaver i stedet for en lille gave hver dag i december. Det synes moren var en rigtig god ide - der skulle kun købes 8 gaver i alt, og jeg kunne købe nogle lidt større og bedre gaver. 

Pigerne derimod, var slet ikke med på ideen. De synes var rigtig surt, og bad mig faktisk sige til Nissen at næste år ville de gerne have mindre gaver hver dag. Karoline nævnte det faktisk for ikke så lang tid siden, at nu skulle jeg huske at sige til Nisse, at de gerne vil have en gave hver dag. 

Så moren har været ude at købe 48 gaver - de er alle blevet pakket ind og ligger bare og venter på at det bliver den 1. december. Pigerne får mere eller mindre de samme ting, har lært af erfaring at det ikke er nogle god ide at købe forskellige ting til dem. 

Æske med 36 farveblyanter købt til halvpris i Salling (Karoline får dog en Monster High dagbog), Monster High samlekort, Blyant fra Top Model, Hama perler, Lille pose fra Lego Friends, syselv taskersæt købt i Bilka, rulle masing tape fra SG og taske fra H&M (Karolines er sort)

 Lille hæfte fra Top Model, Jule klistermærker fra SG, Top Model viskelæder, Pixibog fra Shane Bronx købt i SG, Disney Prinsesse blyanter købt i Bilka, Monster High damle kort, Barbie Chelsea dukker købt til halvpris i Salling og Hama perler.
Stiftblyant fra Top Model, bog fra SG, Lav selv arnbåndsæt købt i Bilka, lille pose med Lego Friends, glimmer blyanter fra SG, Lille æske fra Lego Friends, hårspænder fra H&M og gel pen fra Top Model.

Jeg har købt tingene over længere tid, og har derfor både fået 25 % og 50 % rabat på diverse legetøg i Salling. Så har jeg fundet mange ting i Søstrene Grene og Bilka. Top Model tingene er de sidste ting jeg fik købt, og dem fandt jeg i Legekæden.

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Sikke fine sager, er sikker på at der straks opstår forsoning mellem pigerne og nissen, når de pakker den første gave op (;

- Anne

Unknown sagde ...

Det tror jeg bestemt også

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...