onsdag den 24. september 2014

Work in progress

Vi har boet i vores hus i 7 år, og fik det mere eller mindre indrettet helt da vi flyttede ind - men kun mere eller mindre, da der er nogle ting vi mangler, og vi er derfor aldrig blevet helt færdigt.  Jeg har derfor snuset lidt rundt på hjemmeside xakt.dk, for se om jeg få inspiration til de ting vi mangler.



En af de ting vi mangler er sengeborde.  Vi havde godt nok nogle fra Ikea da vi flyttede ind, men dem smed jeg ud for nogle år siden, da jeg ikke kunne lide dem mere, og så blev de altid fyldt med rod. De 2 ovenstående kunne være nogle gode muligheder. 


Noget andet vi mangler er et sofabord. Da vi flyttet ind i huset, lånte vi et af mine forældre. Det var i lyst træ med en frosted gladplade - dte var praktisk, men bestemt ikke os. Det blev for nogle år siden udskiftet med 2 lack borde fra IKEA, de skulle bare være en midlertidlig løsning, men det er nok ved at være en 3 år siden.

Derudover vil jeg gerne have et lille sidebord til at stå ved siden af vores stol i stuen, så man har noget at stille thekoppen på, når man sidder i stolen og læser. 
Hylderne her, kunne jeg rigtig godt tænke mig at få op i køknet. Her vil der være plads til at få pynte ting frem, det er der nemlig ikke så meget plads til i vores køkken. 
Alle tingene er fundet hos xakt.dk, men de har ikke kun møbler, og de også et rigtig stort udvalg af tilbehør og pynteting, f.eks mange af de fine træfigure fra Kay Bojesen, se udvalget her. Vi har allerede sangfuglen Otto, men kunne rigtig godt tænke mig de to mindre turtelduer i egetræ.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...