torsdag den 4. september 2014

Sommerhus lykke









Vi havde en rigtig dejlig weekend i sommerhus – selvom det regnet. Regn gøre ikke noget, når det bare gælder om at hygge sig og være sammen som familie.

Ren afslapning var også tiltrængt, synes godt man kan mærke at hverdagen er gået i gang igen efter ferie. Og er især glad for at der har været mulighed for at lade batterierne op, for denne her uge, er en af dem der er godt pakket. Ud over at vi er af sted med pigerne til karate, svømning og fodboldtræning, så er der også lige 2 forældremøder, en forældredag i dussen (SFO’en), en kage der skal bages til forældredagen og en fodboldkamp i weekend.

Nå, men tilbage til weekenden. Pigerne nød de lange morgen i nattøj med tid til lidt perlehygge og ipad – de piger kan virkelig multitaske. Jeg nød tid på sofaen med hækletøj. Imellem regnbygerne fik jeg gået en tur og var forundret over den store svampe jeg mødte på min vej og fik også løbet en lille tur.
Der blev spist is, det skal jo til når man er i sommerhus, og regntøj og paraply blev testet til den store guldmedalje af pigerne. Kan så konstatere at deres regntøj ikke kan holde til de vandmasser. Så det var godt at de kunne komme i et varmt karbad bagefter. 

1 kommentar:

Tina Liel sagde ...

Hvor har I bare hygget jer. Og lidt regn gør det bare det mere hyggeligt. Altid hårdt at komme igang igen efter ferien så et lille frikvarter har været godt. Knus

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...