tirsdag den 22. juli 2014

Jeg tror, jeg ønsker mig.....

Jeg har snart fødselsdag - faktisk meget snart - og i den forbindelse, så har folk det med at forvente at få en ønskeliste. Så sådan en, er jeg gået i gang med at lave, og noget af det jeg gerne vil have på den ønskeliste er smykker - og rigtig gerne smykker fra Julie Sandlau

Jeg synes især hun laver så mange smukke øreringe, så det er simpelthen så svært at vælge hvilken jeg gerne kunne tænke mig. Nedenstående er en del af dem jeg er vilde med. 



Som I kan se, så er jeg rigtig vild med øreringe der hænger ned fra øre, og dem synes jeg aldrig man kan få for lidt af - det skal jo være mulighed for at veksle lidt. Jeg er især vild med dem i øverst venstre hjørne, kan rigtig godt lige den lille dråbe for enden af kæden. Ja, dråbeformen går lidt igen på de andre øreringe. 


Men det er ikke kun ørering, der nok finder vej til min ønskeliste. Jeg faldt også over nogle rigtig fine halskæde med vedhæng, som kunne være en god mulighed.  Men især armbåndet med de fine små sten, er jeg noget vild med. Synes også jeg godt kunne trænge til et nyt armbånd. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...