fredag den 18. juli 2014

A bit of choopin


Nu er der ikke lang tid at der også er ferie for mig - og når man skal ned til sydens sol, så kræver det at man har ferie garderoben i orden. Jeg har derfor været på udkig efter noget passende sommertøj, og har fundet et rigtig fint udvalg hos Choopin.dk . Chopin er en fysik butik i Charlottelund, som også har en webbutik. 

Hos Choopin.dk har de et stort udvalg af mærker fra bl.a. Calvin Klein undertøj, Coster Copenhagen, Day Birger et Mikkelsen, Karen by Simonsen, Liebenskin Berlin, PBO, Tiger of Sweden, blot for at nævne nogle. 

I min søgen på hjemmesiden, faldt jeg over mærket Garcia jeans, hvor jeg især har udset mig modellen Ciara, som har et snit jeg godt kan lide, og så fås de i nogle størrelse hvor jeg kan være med. Det er de sorte jeans på min collage.

Men det er ikke jeans jeg mangler til ferie, det jeg især er på jagt efter, er sommerkjole, og de må helst ikke være for korte. Jeg fortrækker at de minimum går til knæene, men de må meget gerne være helt lange. Jeg har fundet et lille udvalg, der kunne have af interesse. Men det er nu ikke kun kjoler jeg mangler, jeg skal også have fundet mig nogle nederdel eller shorts. Kufferten skal snart pakkes.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...