mandag den 13. januar 2014

Tilbageblik på 2013 2. kvartal









I april blev der spist godt mad sammen med gode venner. Jeg bagte boller og prøve Christianhavn kagen fra Lagkagehuset. Jeg forsøgte mig med creme brule og pigerne klippe gækkebreve. Der var påskeæg jagt ved sommerhuset og jeg bagte en søsterkage, en kage jeg ikke havde bagt siden jeg var teenager.






I maj blev der bagt bagels og jeg spiste rigtig godt til Blogtræg hos Lone.  Karoline holdte fødselsdag i Zoo med 3 piger fra klasse og det krævede en Barbie kage. Vi fik brugt vores årskort til Fårup sommerland og jeg lavede musli. I maj gik jeg i gang med at barnevognstæppe og søgt råd i Blogland.








I juni lavede jeg salat med pop corn og pigerne legede i klitterne. Mini cupcakes blev medbragt i skolen og der blev holdt pigefødselsdag for en pige der blev 7. 
Juni var også måneden hvor jeg spiste godt mad og hyggede mig i Lissabon. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...