tirsdag den 7. januar 2014

1/52

A portrait of my children, once a week, every week, in 2014



Josefine der vendte spændt på gæsterne nytårsaften / Josefine waiting for our guests on new year eve

Har fanget et rigtig dejligt smil fra Karoline - desværre er kvaliteten ikke så god, da det er med mobilen og aften. /Captured a lovely smile from Karoline

Så er vi startet på et nyt år - og her lidt forsinket får I billederne fra uge 1. Jeg har valgt at ligge dem op, selvom jeg ikke helt har besluttede mig at jeg vil forsætte med 52 portraits i år. Det er nemlig lige det med at huske at få taget billeder af pigerne hver uge - og jeg vil også gerne have at det er billeder af en vis kvalitet. 

Jeg vil derfor gerne høre jer, min læser, er I inden og kigge mine 52 indlæg? eller er det den type indlæg I springer over? Er det noget I gerne vil se på bloggen? eller vil I gerne være de indlæg foruden?  Jeg vil meget gerne høre jeres tanker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...