fredag den 10. januar 2014

Et tilbageblik på 2013 1. kvartal







I januar blev en lille Trunte 4 år - og det blev fejret med maner. De første fastelavnsboller blev bagt - og jeg nød en omgang sushi efter pigerne var lagt.








I februar blev der bagt citronmåne og der blev lagt fastelavnspynt i sommerhuset. Vi var til fastelavnsfest og der blev spist fastelavnsboller. Jeg tog 2 uger på sukkerdetox (det kunne jeg godt bruge igen), hvor der blev spist sundt og vi holdte vinterferie i sommerhuset.






I marts var vi i Aarhus med bare Karoline for at se Snehvide på Aarhus Teater, der blev lagt påskepynt i perle. Jeg lavede både salt og soya mandler, vi lavede lidt mere påskepynt, og vi hyggede med boller og kanelsnegle på en sygdomsdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...