fredag den 31. januar 2014

Tilbageblik 2013 4. kvartal











 I oktober stod den på kastanjedyr og efterårsdonuts.  Jeg havde pigerne med på cupcakes og cookies kursus - og jeg forsøgte mig med eclaires.
Vi hyggede i sommerhus og tog i Fårup sommerland og skar græskarlygter.
Pigerne var ude at trick og treate til Halloween - og vi fik rigtig halloween mad til aften. Der blev bagt kanel "pull a part" brød og scones og så blev der tid til lidt leg på stranden.










November bød på æbletærte - fotokursus - ændringer på en lille piges værelse og der blev hæklet endnu et tæppe.
I november blev der også flettet rigtig mange stjerne, den kom en krans op på døren, og pigerne lavede vores kalenderlys.




I december blev der produceret gavemærker, pigerne og jeg bagte og pyntede peberkager. Der blev også bagt lidt andet julebag og så blev der lavet brændte mandler. December gik også med at hygge sig med Shanes julekalender.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...