torsdag den 9. januar 2014

Fødselsdagsforberedelse


Nu hvor vi er kommet på den anden siden af nytåret, så er tiden kommet til at virkelig planlægge Josefines fødselsdag.

Jeg har kredset omkring flere tema - både prinsesse team og Barbie team - overvejede at spørge fødselsdagsbarnet til råd - man valgt at bestemme det selv, de børn har det jo med at ændre mening hele tiden.

Jeg har derfor valgt et farvetema i stedet for - Trefarvers is - Hvid - Pink og Brun. Inspiration har jeg fundet på pinterest - I kan se mit fødselsdagsboard lige her.

Så jeg har været i tur i Bilka for at finde ting til pynten. Jeg har købt bloklys i de 3 farver - de var på tilbud, så det var jo rigtig dejligt. Derudover har jeg købt papirsdug og servietter. I Bilka købte jeg også karton i alle 3 farver og silkepapir som skal bruges til pynt. Jeg har tænkt mig at udstanse cirkler af kartonnet til at lægge på bordet, og silkepapiret skal bruges til en "tassel" guirlande som jeg også har fundet på pinterest.

Nu når man bliver 5 år, så skal man jo lave en ønskeliste, så det var Josefine og jeg i gang med at lave i går. Vi gik ind på Bilkas side med legetøj, og så udvalgte hun de ting hun godt kunne tænke sig. Bilka har et rigtig fint udvalg af legetøj, og jeg har flere gang købt både julegaver og fødselsdagsaver der.

Her er et lille udpluk af hendes ønsker.


Så mangler jeg bare alt maden - det kræver en ny tur ud i Bilka

Indlægget er 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...