tirsdag den 28. maj 2013

Let's carriealong






Josefine har fået lov til at vælge en taske fra Carriealong's fine udvalg rygsække til børn, og det tog hende ikke mange sekunder at vælge den hun ville have - som I kan se, så faldt valget på Lege Friends tasken.

Carriealong har et rigtig fint udvalg af tasker til børn, som passer perfekt til børnehaven. Josefines valg, er god rummelig, der er både god plads til skiftetøj, madkasse og frugtpose.

Men de har ikke kun tasker til mindre børn, de har også et rigtig godt udvalg af skoletakser, Karoline fandt flere hun godt kunne tænke sig. (Dog er den hun har kun 1 år gamle, så hun skal lige vente et år eller to før hun får en ny) Så hvis I har et barn til skal starte i skole efter sommerferien, så kan jeg anbefale at købe skoletaske her, de har skole tasker til alle aldre.

Carriealong er en online taskeshop med mere end 130 år på bagen, da de er en del af Alfred Lund Eftf. De har tasker både til hverdag og fest - til skole og arbejde og rejser, her kan man finde alt i tasker.

Dette er et sponseret indlæg, jeg har modtaget 
tasken som gave, men  meningen er min egen.
Se mere under min reklame politik. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

send gerne en kommentar - jeg vil så gerne høre fra dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...